BILETY (Tickets) reż.: Ermanno Olmi, Abbas Kiarostami, Ken Loach; scen.: Ermanno Olmi, Abbas Kiarostami, Ken Loach; zdj.: Fabio Olmi, Mahmoud Kalari, Chris Menges; muz.: George Fenton; Wlochy/Anglia/Iran 2005 (115 min)
w.: Carlo Delle Piane (profesor), Valeria Bruni ? Tedeschi (asystentka), Silvana De Santis (wdowa), Filippo Trojano (Filippo), Martin Compston (Jamesy), William Ruane (Frank), Blerta Cahani (albańska dziewczyna), Klajdi Qorraj (jej brat), Aishe Gjyriqi (ich matka), Edmond Budina (ich ojciec), Danilo Nigrelli (człowiek z telefonem), Carolina Benvenga (dziewczyna w korytarzu), Marta Mangiucca (druga dziewczyna), Irene Bufo (dziewczyna w czerwieni), Roberto Nobile (konduktor)
 
Olmi, Kiarostami i Loach: trzy wielkie nazwiska, ale i trzy autorskie spojrzenia na kulturę, świat i kino. A jednak w ?Biletach? nie czuje się stylistycznego rozziewu, co jest nieszczęściem wielu filmowych składanek. Włoch, Irańczyk i Anglik nie rezygnując z własnego charakteru pisma, znaleźli wspólny język.
Filmowi podróżni spotykają się na dworcu, ogromnym i komfortowym. Bohaterowie ?Biletów?, pojawiający się w trzech odrębnych historiach, nie znikają na dobre. Dramat podróżującej (niezbyt legalnie) albańskiej rodziny najmocniej wybrzmi w noweli trzeciej (Loacha), ale jego zapowiedź pojawi się już u Olmiego. W ten sposób w ?Biletach? role główne przechodzą w epizody, a przenikliwe portrety w migawkowe zdjęcia z komórki.